HOME ABOUT CONTACT

i love valentines day


blev så sjukt borskämd idag av min kärlek. trots oddsen var totalt mot mig så blev dagen hela perfekt.
som folk vet kan jag vara en liten bitch ibland och helt rakt ut ELAK, och idag var jag det ..
but i got a reason for that though .. ÄR SVINSJUK! SVÄR, känns som jag har åkt på svininfluensen trots att den är över?! iallafall, näsan är täppt & ser ut som en tomat av all nässpray och snytningar som pågår, halsen, ähh den vil jag fan inte ens tala om? kan fan inte ens svälja vatten, DÖR! och så klart huvudvärk, känns som typ earthquakex2000! OKEJ! slut på klagandet ..
jag fick min pojkvän att lillfingra på att han skulle vara min slav hela dagen idag, start 00.00 igår.
så trots alla fel jag gjorde och allt fel jag sa eller kände blev RÄTT, muhaha dont you just love being in charge?

okej, babblat mkt nu, kortfattat. från att HATA denna dag till att ÄLSKA denna dag. UNDERBART!



vi var ute och åt middag och sen film på bioduken efter det, när jag kom hem så låg detta i mitt rum. så himla fint. var tvungen att byta om snabbt och så bad jag honom ta bild. knappt sminkad idag, endast eyelinern, var för sjuk helt enkelt.


Namn: ------------------------- E-postadress: --------- URL/Bloggadress:

Kommentar:

Postat av: L

vilken pojkvän!!!! inte alls avis....:/

2012-02-15 @ 22:07:51