HOME ABOUT CONTACT

people say money aint shit, wise people say ..


är så jävla beroende av pengar, det enda som snurrar runt i mitt huvud är pengar.
hur fan ska jag skaffa pengar, hur fan ska jag spara pengar, vart fan är mina pengar, pengar pengar pengar.
har ju som vissa förstått spelat jääävla mycket fotboll på senaste tiden och tack och lov vunnit lite grann.
allt i allo ligger jag 4k plus. men dom pengarna är ju i mitt spelkonto på svenskaspel
& det är een helvetes jävla process innan man kan få dom på sitt eget och jag har fan inte ork att ta tag i det.

ska låsa mina sparpengar i 5 år och hoppas på jävlabra ränta, och sen ska jag fan sluta shoppa.
seriöst, fattar inte hur ni kunde tillåta mig skaffa ett visakort, fkk the world nu, im a broke ass bitch!

pallar inte detta hey im missmoneylover, fett negativa inlägg. så jag slutar här. period.


Namn: ------------------------- E-postadress: --------- URL/Bloggadress:

Kommentar: