HOME ABOUT CONTACT

the secret i've been hiding ..

.. is

JAG HAR GÅTT UPP 8KILO på 2 veckor! SERIÖST! väger oftast mellan 47-48 och iförrigår när jag ställde mig på vågen stod det seriöst 54.8KG!
alltså HERREJÄVLAR SKITUNGHUVUDK"K.

ni som står mig närmst vet hur MYCKET jag äter och HELA tiden, jag äter alltid vad jag vill och tänker inte på det, senaste tiden så har det varit så jävla mycket iochmed att jag jobbar nu och i restaurangen har vi alltid mat & allt är så färskt och jag kan ju inte låta bli att springa ner till köket och woka ihop lite eller springa över gatan till alla grossister och handla lite gott att ha på jobbet. iallafall, jag har LÄTT som fan att gå upp i vikt, och desamma gäller ner i vikt. jag satte stopp för mig själv iförrigår och ställde mig på vågen och sa att jag skulle ner 4kilo på en vecka.

tro inte fel nu, jag svälter inte, utan jag äter bara lite lite mindre än vad jag brukar, äter fortfarande men tänker lite mer bara. & direkt de första 24timmarna gick jag ner 2,3kg. är så jävla STOLT, så ställde mig på vågen igår & den visade 52,5. idag gick jag dock upp 0,6kg, det stod 53,1 på vågen idag.
ska fortsätta väga mig exakt var dag i en vecka exakt klockan 20.30 och se vad vågen visar. innan den 22, alltså exakt en vecka efter jag upptäckte katastrofen ska jag ha gått ner MINST 4kilo. PUNKT!


ps. i knöw, very intressant blogginlägg. om trangs fetma problems :)

en sak till. VILL HA TILLBAKS MIN FINA GRÖNA HÅRFÄRG!



Namn: ------------------------- E-postadress: --------- URL/Bloggadress:

Kommentar:

Postat av: - nina

tänk om det var jag, så glad jag hade blivit

2012-02-17 @ 23:32:03
URL: http://eatmerawlikesushi.blogg.se/