HOME ABOUT CONTACT

weather, can you please make it possible for me to walk around like this everyday

nina åkte till mig i torsdags kväll efter många om och men. mysigt. provade även på massa kläder och smink. fick fina presenter av henne, inte varit med henne sen min födelsedag typ?! och hon fick de sena julklapparna som legat under min säng och dammat.
provade på klänningen hon gav mig och fick SUMMERFEVER!! panik på detta skitet, vill ha sommar nu nu nu.
iallafall, tog några crazypics och konstnärade fram detta
Image and video hosting by TinyPic

älskar min väska från friis&co och mina 18k guld solisar som jag fått utav pappa. en av hans mest värdefulla ägodelar 1975.


Namn: ------------------------- E-postadress: --------- URL/Bloggadress:

Kommentar:

Postat av: - nina

omg så cooooooooool. marry be bitch!

2012-02-06 @ 23:48:26
URL: http://eatmerawlikesushi.blogg.se/