HOME ABOUT CONTACT

answer zzz ..

annie om swear to tell the truth and nothing about the lies:
är det någon skillnad med den Orginala eller dem hunterskorna som är justerbar ? =)

SVAR: Ja, jag kan inte så mycket om hunters men dom jag beställde SÖG BALLE! dom är überstora vid vaden och där uppe du vet och man kan inte alls justera dom då dom är så stela, det blir typ 1 MILLIMETERS skillnad -.-' fett onödigt med justeringen, känns som en extra detalj bara. DOCK, älskar jag dom ändå haha :D fast om jag skulle få välja NU, skulle jag köpt dom jag provade i butik istället, provade ett par silvriga på swedala outlet som jag har drömt om nästan var natt nu! fett långt svar x)


sara
om listen, smile, agree. then do whatever the fuck you were gonna do anyway.:
vart kommer linnet ifrån :D

SVAR: Linnet är från lindex affordable luxury kollektionen :)



nina
om swear to tell the truth and nothing about the lies:
vill också kunna använder mina hunters. :( var har du köpt sjalen? :D:D:D:D

SVAR: sjalen är från gina, kostade 99 billiga svenska riksdaler :D



GODNATT! <3


Namn: ------------------------- E-postadress: --------- URL/Bloggadress:

Kommentar:

Postat av: annie

HAHA håller med dig att det blev ett långt svar!! men tack !^^

2012-01-31 @ 23:19:44
URL: http://aaniiies.blogg.se/