HOME ABOUT CONTACT

get some sense into your ego

va ledig halva dagen idag. drog och käka lunch med mr tran på thai corner och sen fick jag skjuts hem.
frågade pappa om han ville med mig till stan och han nappade :D gick in på cenino donna och blev lite lite fattigare, och sedan in på olséns och fick med mig en present till min kusin som snart blir old :) fast shh, its a secret .. JA, jag vet vad ni tänker. I'M NOT STUPID, I KNOW!

iallafall, this is what came home with me today ..





gucci cellphone strap. iphonen har inget hål för snöret och ingen lust att byta skal så det blir nycklarna som får det bra istället :) loveit! skulle vilja ha enbart röd och grönt enbart, men det fanns inte. + kvalitén på den andra färgen var kass ..


Namn: ------------------------- E-postadress: --------- URL/Bloggadress:

Kommentar: