HOME ABOUT CONTACT

someone save my life, just shoot me

okej okej, jag behöver seriös hjälp.
jag förstår att det kan vara tråkigt och tjatigt att jag alltid skriver om hur mycket pengar jag slösar, hur "fattig" jag är hit och dit men ärligt.
HJÄLP! jag vet inte hur man lever sparsamt. jag bara slösar och slösar, allt jag har.
mina föräldrar håller den stora delen av min förmögenhet "sä man så?" och så har jag ett sparkonto som jag INTE ska röra och ett vanligt konto precis som alla andra.
jag hade seriöst 40k i det vanliga kontot. och nu har jag 11000 kvar. varav 26k är min pojkväns pengar, vilket betyder att jag har slösat ehmn, HERREJÄVLAR, vill inte ens TÄNKA TANKEN!!!!! alltså 40+26-11=55k på knappt 3 månader. och nu räknar jag inte alla extra pengar i KONTANTER jag slösat.

EHMN, JAG SKA BARA GÅ OCH DÖDA MIG SJÄLV LITE NU.
Om jag inte dyker upp här igen snart så hoppas jag att ni ringer och kollar upp med mig, snitten på handleden kanske blev för djupa!


Namn: ------------------------- E-postadress: --------- URL/Bloggadress:

Kommentar:

Postat av: Anonym

2012-01-24 @ 06:41:14
Postat av: Tarre

Du är livsfarlig. Nu har du insett det själv, du har gått över till din pojkväns cash. Wake up! Börja låsa in pengarna, så du har 3 uttag per år eller vad det är. Skapa en budget. Kom igen nu Trang, jag vet att du vet bättre. Inga sådana fasoner, du är vuxen nu.

2012-01-24 @ 12:13:27
URL: http://toan.blogg.se/