HOME ABOUT CONTACT

t o d a y i m m o o d y

min dag har varit lång. vaknade runt halv tio, fixtrix sen blev det väla, fann tre svarta fina som hänger i garderoben nu, glad tjej. sen var det inga fler köp än det. spenderade tre timmar på väla, sen blev det jysk, rusta & ikea. köpte lite små onödiga saker, bara för att det var rött pris på det.
jag vill erkänna för er att jag har en sjukdom, vad det är för någon sjukdom vet jag inte. men sjukdomen är att när jag ser röda billiga priser på en okej grej måste jag köpa, annars kan jag inte gå ifrån butiken. och grejjen är att jag ofta finner värsta fina grejerna på rea. mina närmaste vet.

tycker det är så sjukt dumt av folk som tycker att rea grejer är skitsaker och inte kollar på rea avdelningen ens.
det är så orealistiskt. och att det finns tjejer och även killar som skäms för att handla rea grejer.
hey liksom, att handla på nedsänkningar är inte något märkvärdigt. man sparar som fan faktiskt :)
nu tänker säkert folk att jag är snål, skämmig hit och dit. men ärligt, det enda jag är, är realistisk.
jag har BÅDA fötterna på jorden :)

iallafall. nog om det. åkte senare hem och lagade mat till pappa nu när mamma inte är hemma i en månad.
sen åkte jag och nga vidare till landskrona för att fira chi thuy som precis fyllt 30 20.
god mat, och supertrevligt sällskap, fem tjejer på hugget, kan det bli bättre?

thats all. PEACE OUT!



Namn: ------------------------- E-postadress: --------- URL/Bloggadress:

Kommentar:

Postat av: - nina

din jacka gumman <3

2012-01-16 @ 01:16:32
URL: http://eatmerawlikesushi.blogg.se/