HOME ABOUT CONTACT

bringmethesunbeforeigoCOWABUNGAandkillsomeone

vill börja med lite down and angry talk här nu ..
 
VAD FAN ÄR DET MED K*KSUGARF*UKKINGH*RVÄDRET?! Jag menar VAA?!?!
i torsdags när jag kollade iphonen sa den sol och 22grader på lördag, igår när jag kolla stod det regn, lokalt väder sa sol, och smhi skrev regn. i helsingborg då. så imorse sov jag, fick samtal av tin att jag skulle upp för det brändes rejält ute, och det gjorde det! så åt godaste pizzan och satte på mig bikinin och vi drog till gröningen. på vägen dit, vid ett cirka, så kom det en massa moln. direkt när vi satte oss blev det svin kallt. orkade inte mer än tre minuter så gick till kiosken o köpte te för att värma mig. när jag fick min te börja vinden och blåsten komma, och så ÖSTE det. och vi tänkte serrifukkingöst?
packade ihop, drog snabbt till bilen och solen dök upp igen. på typ 3minuter? hellwhat?
bestämde oss för att dra hem och vila istället, väl hemma var det supersol, stentorrt på marken o vi la oss på gården o verkligen stekte i 2,5h. så lite färg fick man väl, till slut ..
 


Namn: ------------------------- E-postadress: --------- URL/Bloggadress:

Kommentar: