HOME ABOUT CONTACT

got a new title for myself

little "miss MESSY twothousandand'tobecontinued" ..
 
som många kasnke vet så har jag jävlar mycket kläder. jag handlar non stop. och jag vet om att jag har ett seriöst problem men jag fortsätter ändå .. det är väl så alla egentligen funkar? :)
 
bytte rum för cirka 1månad sen och då fick jag rensa garderoben. och flytta alla mina grejer från mitt gamla t mitt nya (som fortfarande inte är klart, har bott i svinstia i 1månad) sjukt så mycket kläder jag har jag inte ens vet om själv. tog mig tre kvällar att reda ut klädröran i mitt rum och vilka som skulle ut o vilka som skulle in. man vill ju inte slänga bort så mycket då "inne"mode är en cirkel och kommer så småningom tillbaks.
 
så nu ska ni få se en hemsk syn. men obs att detta var när jag hade röjt upp allt lite extra, är inte sååå hemsk ..
 
detta är då endast en del av min samling ..
 
få nu inte fel bild utav mig, har bara haft stressiga veckor och inte hunnit. nästa vecka så tar jag tag i allt o då ska det rummet klart!


Namn: ------------------------- E-postadress: --------- URL/Bloggadress:

Kommentar:

Postat av: linda

hej, vart har du köpt dina galgar?

Svar: jag har köpt dom på ikea, 4st för 7kr! sjukt billiga :)
Trang Le

2012-07-04 @ 01:16:11
Postat av: Anonym

hej igen! nu har jag suttit och kollat igenom lite i din blogg, gillar att du lägger upp bilder på dina outfits o händelser:) btw jag tycker du liknar kenza, eller är en asiatisk version av kenza o hennes blogg^^

Svar: Hej :) först och främst, TACK! :D kenza är ju perfektion, så kul att få höra att jag liknar henne, hört det förr med (A) & så ska jag försöka att förbättra mig o uppdatera mer, är så lat vettu :( hah ..
Trang Le

2012-07-06 @ 00:29:40