HOME ABOUT CONTACT

honey, i'm hoo oooo oome

lördagen blev stressig, efter att ha varit hundvakt/mamma i två veckor var det dags att lämna tillbaks fina april. har saknat henne var annan minut och kollar om och om på alla hennes konstiga sovställningar som jag tagit foto på, kunde inte förstå mig på människor som va så fäst vid sina djur men nu förstår jag, förlåt till alla jag tänkt illa om och typ äcklats av typ. jag är en av er nu, är så kääär i henne. hon är som ett litet barn, man måste jämt ge henne uppmärksamhet och underhålla henne, ta hand om henne på alla möjliga sätt och hon är så himla gooosig. verkligen en speciell hund ♥ äh, nog om hunden .. for now hha ..
 
köpenhamntrippen var typ, tom -.-' men mysig. det regnade under alla 5 timmarna då vi var där. handlade INGET, eller typ en väst, men inget mer än det. åt, och drack en massa istället. hittade absolut inget sonm va sådär lockande, förrutom en fransväska på bikbok, men pojkvännen lät inte mig köpa den perfektionen för att mitt rum "dränks" av fransar och jag har redan en massa fransväskor :/
 
kvällen var den roligaste jag haft på länge, kom in i djupa konversationer om allt och inget och fick skrattanfall och lektioner om jaa, allt och inget. fler såna här kvällar tjejer! (en väntas nästa vecka hos jenny, KUL! :D)
senare trots mycket velande drog vi ut och dansade, harrys och tempel. en annorlunda partykväll men lyckad ändå då jag satte mig på blackjackbordet och vann ett par lappar ..
rörde oss hem strax innan tre och lagade nudlar, satt och pratade ett tag innan vi alla gick och la oss ..
 


Namn: ------------------------- E-postadress: --------- URL/Bloggadress:

Kommentar: