HOME ABOUT CONTACT

these boots are made for walking

igår blev det tjejdag i malmö. vi var fem tjejer som umgicks, handlade och bara va. sköööön lördag med massa snack, god mat, kareoke, kortspel, drickande och skratt, precis som det ska vara!
 
kom hem runt 3 idag, stack och jobbade i två timmar och sprang snabbt en runda på väla för lite shopping, sen middag hemma med sophia och johnny, efter det blev det coop forum för att handla lite och vid nio tiden åkte jag hem till cuong för att bara umgås med honom och söta diana som är i europa för första gången. 
 
 todays choice for a rainy summer day ..
 
 
älskar min michael kors i roséguld jag fick av min finaste pojke som överraskar mig med lite finare presenter då & då, bara så liksom .. <3
 
 
 


Namn: ------------------------- E-postadress: --------- URL/Bloggadress:

Kommentar: