HOME ABOUT CONTACT

I CAN BECAUSE I BELIEVE I CAN

har varit så lat senaste tiden. inte fixat mitt hår på evigheter, bara duschat & låtit det självtorka.
jag fönar typ aldrig mitt hår, och varken borstar eller kammar det. kan inte komma ihåg senast jag använde min kam haha
vårdar aldrig det & så färgar jag det ca 1gång i månaden och det med värsta starka färgen som verkligen sliter sönder håret. när mitt hår är blött & nytvättat brukar jag oftast bara slå upp det till en slarvig bunte och det är ju verkligen inte bra då alla hårstråen bryts av när jag tar ner det igen. & trots allt detta så har jag ändå hår på huvet, är så jävla tacksam för det!

nu ska jag fan ta och fixa mitt hår lite fint, vet inte ens vart jag har min plattång eller locktång haha

& JUSTE, JAG SKA STÅ OCH GRILLA IKVÄLL (vi ska ha en liten middag med familjens vänner) !! Vill bara shouta ut till er alla att jag ÄLSKAR GRILLMAT! det va vara rejält marinerat & så blandar jag världens enklaste fast GODASTE dippsås som jag bara dör för bara jag ens tänker på det ..



Namn: ------------------------- E-postadress: --------- URL/Bloggadress:

Kommentar: