HOME ABOUT CONTACT

i dont have an attitude, just a personality you cant handle

livet börjar rulla på nu och det går BRA! vet att jag är hemlighetsfull som fan, skriver a men inte b men förfan man vågar ju inte, vet inte vilka det är som läser min blogg och det är stoooora grejer här .. för mig del iallafall, imorgon är en stor dag. ett steg in till verkligheten och vuxenlivet och jag är så himla glaaaad just nu. NERVÖS med!



idag har jag jobbat. mot kvällen fick jag skjuts hem till designern philip pham(!) och där bjöds det på goo' thaimat som lagades av chau & peewee, efter det var det massa liv hela tiden, först spel, lekar, RUMLBE(!), dricka, vin, skratt och massa prat & skrik. kortfattat - LIVLIG KVÄLL med hjärtiga människor haha ..

jag idag.


Namn: ------------------------- E-postadress: --------- URL/Bloggadress:

Kommentar: