HOME ABOUT CONTACT

no time is too long, no distance is too far

dagarna går ju som fan just nu, hinner inte med någonting. vill på bio imorgon kväll men hinner jag ens?
har inte vilat ut på lääänge nu, planeringar HELA dagarna. & så tränar jag som en idiot på kvällarna/nätterna.
juste ja! jag har börjat träna igen, har aldrig haft problem med min kropp så, men känner att jag måste ta hand om mig mer nu, vill ju inte dö när jag är 40 liksom!
hah nä men, just nu i'm aiming for a healthier life ..



imorgon, precis som de senaste 10 dagarna ska jag upp klockan 9 och göra ve mig, sen är det massa papper som ska skrivas på och ansökningar la la laaaaa ..
HÅLL TUMMARNA FÖR MIG!

& sen blire jobb & maybe some shopping.


Namn: ------------------------- E-postadress: --------- URL/Bloggadress:

Kommentar: