HOME ABOUT CONTACT

nossa nossa, assim você me mata, ai se eu te pego, ai se eu te pego

ååååh vad jag älskar den låten. vetefan vad det betyder, skrev det på translate -> spanska & det blev ju hel knasigt, typ jag slår dig, dödar dig whatever och sen -> latin och det blev ngt med hälla kryddor på dig, ska få dig hahaha. klockan är snart 7 nu och jag dör av flabb.

iallafall, kom precis hem från en rätt så spontan utekväll och hade kul idag. förfest med ett härligt gäng hemma hos philip, sen promenerade vi ner till tempel. köade i seriöst 1h(!!!!) och sen dansade jag till mina öron tjöt och mitt huve bankade. bestämde mig för att gå hem när klockan slog 4(3). blev hämtad av pojkisen och mötte upp mina syskon som var på harrys med deras gäng och så drog vi alla till mc och fortsatte där en liten stund. nu ligger jag äntligen hemma i min säng mätt och belåten.
hann snappa några bilder innan jag la mig, outfit visar jag imon.
nu äre dax för 4xEGO's









idag ska jag fan ta sovmorgon. ska vakna tidigast 12. punkt.

ääääälskar er alla som följer mig trots mina tråkiga inlägg och ointressanta liv. & alla fina som fula kommentarer haha :)
godnatt & puss på er alla, even all u haterzzz ..


Namn: ------------------------- E-postadress: --------- URL/Bloggadress:

Kommentar:

Postat av: Sara N

Hej trang! Jag undrar vart du har köpt ditt skal till iphone? Assnygg!!!!

2012-03-26 @ 15:54:31