HOME ABOUT CONTACT

raise your glass if you are wrong, in all the right ways

jag längtar efter att få sola, längtar efter strand, längtar efter att slippa tänka, längtar efter att bara ligga och slappna av, att skratta, att få vara med underbara människor utan stress, jobbtankar, problem, att bara VARA. jag längtar efter semester, jag saknar SOMMAR!
& slutligen, jag ber om att jag har änglavakt de här månaderna, och att jag har fattat rätt beslut och att allt går bra, alla mina val och min planering.

idag har jag varit världens gladaste tjej, fick uppleva en känsla som var oslagbar, jag var och är fortfarande så himla lycklig.
jag vet att du läser detta nga, tack <3 jag älskar dig.





jag läängtar ..


Namn: ------------------------- E-postadress: --------- URL/Bloggadress:

Kommentar:

Postat av: Thao.

Saknar <3

2012-03-07 @ 23:40:33