HOME ABOUT CONTACT

shoppingaddicted

i have a big confession to make

I AM A SHOPAHOLIC!

jag kan inte sluta tänka på det nya linnet eller den nya byxan som kommit in i gina, eller klänningarna på hm och skorna på nelly eller jackan på zara! jag vill shoppa hela tiden. har inte köpt något på 1 vecka nu och jag mår så jävla konstigt. klickar hela tiden in på alla hemsidor och lägger till saker i varukorgen eller sparar de som favoriter. drömmer om att jag har shoppat loss för 20.000kr och vaknar superdeprimerad. kollar runt på olika bloggar och hemsidor och blir super inspirerad och vill bara köpa och klicka hem HELA tiden, kan inte sluta tänka på kläder, skor, väskor. men tyvärr så är det slut för min del. nu har jag gjort en vändning och ska ta ett eller har tagit ett stort kliv in till vuxenlivet och ska seriöst banna mig själv från mitt visa kort, från alla hemsidor och begränsa mitt beroende. finns saker i min garderov jag inte rört på 2-3 år men jag ändå behåller för jag VET att någon gång, NÅN GÅNG i framtiden kommer jag att ha användning av det. jag bara bygger på och bygger på, nu har jag ingenstans att lägga det, vika det eller hänga det. mitt rum ser ut som ett lager och mina föräldrar frågar mig om jag ska öppna en butik för jag har mer kläder än vad som hänger på gina just nu. jag får panik när jag öppnar min garderob, vet att jag inte kan fortsätta på detta viset men sekunden efter klickar jag hem något igen. HJÄLP!? vad fan ska jag ta mig till, känner mig sjukt pantad i huvet just nu och så jääävla förvirrad.
jag sitter och tycker synd om mig själv just nu och försöker övertala mig själv till att sluta handla men känner på mig att jag kommer trösta mig själv med ett plagg eller två senare. fuck my life, fuck my thoughts & fuck alla stavfel.

nu är det STOPP.


Namn: ------------------------- E-postadress: --------- URL/Bloggadress:

Kommentar: