HOME ABOUT CONTACT

the saddest thing is, we are all a bunch of fools

ännu en tråkig outfit bild. hela min blogg består av egobilder. how ego of me. well, som sagt min blogg :)

varför jag inte tagit bilder så här förr och nu bombar var dag är för att jag nyss fann min vita vägg haha. precis bakom min dörr in till mitt rum. lite iq befriat där ja, enjooooy me egoness cuz theres plenty of them more to come.
lääängtar till sommaren då jag kan klä mig fint var dag!

lite om min dag ja. jobb från 9-6, sen låg jag död i sängen i två timmar, snabbt upp och slänge på mig något och dra till åstorp för födelsedagsfirande, hann precis knäppa bilden innan jag hoppade in i bilen men inte skon som ni ser ..



Namn: ------------------------- E-postadress: --------- URL/Bloggadress:

Kommentar:

Postat av: Anonym

i lik3 it! du är så snygg och har super snygg klädstil trang!

2012-03-21 @ 06:38:14
URL: http://linhlacam
Postat av: Anonym

Var är din snygga jacka från?=)

2012-03-22 @ 01:35:50