HOME ABOUT CONTACT

answer zzz ..

Camilla om first of april. everybody thinks they're hilarious:

Hur lyckades du gå ner så mycket? Hur lång är du? Är du hel vietemes? Blir tacksam om du svarar det på ett inlägg eller nått :) Du är jäättefin och ser ut dom en modell! Ha en bra dag, kram

SVAR:

Hej :)
Jag har alltid kunnat äta vad jag vill utan att tänka på min vikt. Och folk som verkligen känner mig vet hur mycket jag kränger när jag väl gillar det jag äter. jag äter godis, chips och dricker läsk varje dag och klarar inte av att vara hungrig, seriöst.
Så när jag ställde mig på vågen och såg att jag vägde alldelles för mycket och inte fick på mig mina jeans visste jag att gud har slutat vara snäll och jag får sluta vara onyttig VAR dag.

Så jag ställde mig på vågen varje dag klockan 20.00 och satte ett mål för mig själv. Just då vägde jag 54,8, vilket är jävligt mycket för att vara så KORT (1,57 )som jag är. Jag bestämde mig för att gå ner minst 3kilo första veckan.
Det enda jag behövde göra var att sluta med, läsk, chips och godis (för jag äter stora mängder av det var dag) så skulle det gå. Redan dagen efter när jag ställde mig på vågen hade jag gått ner 1,8kg, vilket var en chock för mig. Dag tre gick jag ner 1,5 och detta endast genom att sluta äta snacks och läsk.

Så det är liksom ingen diet jg har eller något, utan jag har sjukt lätt för att gå upp och ner bara. jag behöver bara minska på sötsaker eller äta lite lite mindre portioner så går jag ner :)

Så, nu vet ni varför jag en dag ser0 superrund ut och nästa undernärd haha. konstiga gener jeps ;)



Annika om call me whatever the hell you adore, dont give a fckk anymore:

Va har du köpt skorna? :)

SVAR:

Skorna är från nelly.com, de kostar endast 199kr på rean nu har jag för mig, så skynda på! De är ööversköna med hög platå och super lätta att gå i trots höjden :)








Namn: ------------------------- E-postadress: --------- URL/Bloggadress:

Kommentar:

Postat av: Susanna

Wow, seriöst!? På dina bilder har jag alltid trott att du är minst 165 :)

2012-05-14 @ 01:17:17