HOME ABOUT CONTACT

you're just like summer, no class

veckan har gått så jävla snabbt. jobb var dag fram till 17.00, middag hos syster, myskväll med mig själv, blundat för mig stökiga rum som är i behov av storstädning, shoppat sönder mig, beställt kläder, umgåtts med ninja, shoppat lite med henne, fyndat, funnit min vita läderimmitationskärlek som snabbt ska beställas, gått upp och ner som bergochdaliz baniz (-.-'), älskat med zara.com, funnit min sommarkärlek som kommer passa perfekt med min bränna, färgat utväxten, och bara allmänt gillat livet lite extra. imorgon åker jag till halmstad tidigt på morgonen och gör en kul grej och på kvällen blir det godmiddag hemma innan jag rullar ihop och sover i minst 8 välförtjänta timmar efter en vecka med action.




Namn: ------------------------- E-postadress: --------- URL/Bloggadress:

Kommentar:

Postat av: your best friend

keeeeeeeeeenzzzzzzzaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

2012-05-19 @ 22:23:39
URL: http://eatmerawlikesushi.blogg.se/