HOME ABOUT CONTACT

just life

idag fick jag min present av pojkvännen, lite sent men väntar man på något gott så ..
 
en LG 40tums 3D LED, Smart TV
alltså, jag är totalförälskad i den. helt perfekt, han installerade den nyss och vi kollade på olika 3D klipp och jag svimmar. skriker till lite då och då när olika föremål slängs mot mig och runt i mitt lilla rum, älskar det!
 
dessutom skaffade jag nyligen ett netflix konto, en av de bästa besluten jag gjort på länge. har hört om det så jädans mycket och nu när jag fick min tv så var jag bara tvungen. och samma sak gäller här, HELT KÄR! kommer nog aldrig lämna huset mer! (så till alla mina kära där ute som tycker vi nästan aldrig ses, farväl haha!)
netflix är ett program där du streamar film, tv-serier, dokumentärer osv, det finns verkligen ALLA filmer, alla filmer och serier som finns på tv, alla avsnitt som du missat eller alla serier du velt se men inte orkat ladda ner, netflix fixar detta för endast 79kr/månad helt sjukt hur man kan vara såhär pirrig i hela kroppen och leendet på mina läppar släpper inte, kommer nog vara uppe hela natten och leka med min nya tv. såå värt vartenda krona alltså, alla där ute som funderar på att skaffa tv. köp en SMART TV!
 
nej, nu ska jag koka lite te och fortsätta kära ner mig i min tv.
 
 
 
 


Namn: ------------------------- E-postadress: --------- URL/Bloggadress:

Kommentar: