HOME ABOUT CONTACT

ROCK N' BLUE

hello!
 
ligger just nu i min varma säng efter att ha sett 5 avsnitt av gossip girl. började om och kollade hela serien från början. är just nu på säsong 3, älskar gossip girl! sjukt hur beroende jag blivit av den serien, ligger uppe hela nätterna, fastän jag ska vara uppe och jobba halv nio på morgonen så lyckas jag inte somna förrän 3-4tiden. vilket resulterar i den gamla visan, dålig hy, röda/svullna ögon, irritation på precis allt, allmänt sliten och TRÖTT. när folk träffar mig så är jag trött, oavsett tid på dygnet, dag eller ja. ni fattar, ond cirkel.
 
iallafall, vill visa er min nya jacka, eller ny och ny. köpte den för 2månader sen men fått trixa och fixa lite med den och nu är den helt klar och passar mig perfekt! överglad.
 
 
 
 
 
 
nä, nu ska jag släppa datorn som jag inte rört på 3 dagar och fortsätta med GG. puss på er!


Namn: ------------------------- E-postadress: --------- URL/Bloggadress:

Kommentar:

Postat av: Anonym

Var har du köpt din fina jacka? :)

Svar: Hej :)Här är länken. Dock bytte jag ut pälsen till min egen, tycker svart päls inte ser så fint ut, men det är ju min åsikt ^^

http://www.monroeworld.se/cgi-bin/ibutik/AIR_ibutik.pl?funk=visa_artikel&artgrp=203&artnr=G33B-34r&visa=1-600&Sort=Egen&Visn=Std
Trang Le

2012-11-30 @ 20:51:36
Postat av: L

Vart köpte du jackan coh för hur mkt? :)

Svar: http://www.monroeworld.se/cgi-bin/ibutik/AIR_ibutik.pl?funk=visa_artikel&artgrp=203&artnr=G33B-34r&visa=1-600&Sort=Egen&Visn=Std
Det är länken till jackan jag köpte, bytte dock ut pälsen till min egen :)
Trang Le

2012-11-30 @ 22:05:21