HOME ABOUT CONTACT

beige & rosegold

haft fullt upp dessa veckorna! det händer så jädrans mycket på en och samma gång.
jag hinner knappt med mitt eget liv och är så utmattad. gått och lagt mig runt 3-4 var natt och vaknar 8.
resultatet är dålig hy och allmänt sliten.
men glad är jag ..
 
för jag har NÄTSHOPPAT(!!!!) en massa rea grejer och annat fint. dock aldrig tillfälle att ha på det

precis tvättat allt jag ägt och nu ligger jag nerbäddad i min älskade säng med nya lakan som doftar himmel och ska försöka sova. imorgon, fredag väntar en fika med min saknade kusin och lördag blir det gottemiddag med 2 fina vänner. ser fram emot en BRA helg!
 

nya spetsälsklingar från nelly ♥
ps. hatar att man måste betala frakt var gång man beställer från nelly nu, innan kunde man göra en ny beställning inom 14dagar och dom bjöd på frakten.
& jag är ju sån som betäller och hittar något mer jag vill ha efter jag lagt beställningen, dock är det bara 39kr men ääändå liksom


Namn: ------------------------- E-postadress: --------- URL/Bloggadress:

Kommentar: