HOME ABOUT CONTACT

head over heels over you

under denna veckan ha jag klickat hem en stoor beställning från asos varav mycket är enkla bas kläder till pojkvän och lillebror, en beställning från nellys nya höstrea som är igång (kod: fbsale), en massa småsmycken från olika hemsidor, 5plagg från asien, och nyss gjort en beställning på 6plagg från england.
spelat en massa fotboll och förlorat en massa kläder (det är så jag alltid tänker när jag slösar pengar på annat än kläder, a shoppingaddict eyh???)
just nu är jag superglad, längtar tills nästa vecka då allt borde vara framme!
dock lite nere då jag inte sparar alls längre, ingenting dvs
 
vill planera in en london weekend med mina vänner med, men så svårt att hitta perfect timing för oss alla.
jag vill så mycket, planerat så många resor som inte blir av eller bara skjuts fram. trött på detta!
jag drömmer FÖR mycket


Namn: ------------------------- E-postadress: --------- URL/Bloggadress:

Kommentar:

Postat av: Tarre

Daaaaang, trodde jag var shopaholic, men du ar topnotch inom den genren!!

2012-10-22 @ 12:08:52
URL: http://toan.blogg.se
Postat av: Sara

Kan du inte säga vilka sidor du handlar ifrån som är bra? Du har så grymt fin stil! Sidor som är billiga och bra som den från asien

Svar: Hej :) Jo absolut kan jag det. Ska skriva ett inlägg under veckan om vilka sidor jag handlar på, stay tuned ;)
Trang Le

2012-11-14 @ 18:55:00