HOME ABOUT CONTACT

the odds of me beeing able to stop shopping are three billions to one

i lördags va jag ute och dansade! hade ju sådär halvkul/halvtråkigt, typ trevligt umgänge men HALLLÅ DJ ASSwHOrLE?!?!
 
startade dagen med städning, rent blev rummet efter typ 1h städning.
sen blev de jobb i 2h innan jag drog vidare till väla för att handla present till birthdayboy.
åkte hem snabbt efter det, gjorde v mig på typ 1h och åkte till billesholm där vi firade johnny samt förfestade,
 
träffade en massa trevligt folk och skrattade så jag fick ont och tårarna rann (utkletat smink jups!) runt tolv åkte vi in mot kära helsingborg igen för att festa på wallmans. (blev ett stop på vägen för sophia och jag skulle få ut lite mindre trevligt, längesen jag spydde, hemsk känsla!)
kvällen avslutades på mcdonalds och fick sedan mysa med tre fina tjejer som stannade natten hos mig!
 
gårdagens outfit - nyinhandlat från topp till tå. syndar alldeles för ofta!
 


Namn: ------------------------- E-postadress: --------- URL/Bloggadress:

Kommentar:

Postat av: Anonym

Vart är bältet ifrån? :D

Svar: jag köpte detta bältet från Lindex ett tag sedan :)
Trang Le

2012-10-30 @ 21:20:43