HOME ABOUT CONTACT

like a fool i trusted you

förvirrad. fått hört flera gånger denna sommaren om att jag ser gammal ut för min ålder (20årgammal) när jag är brun, att jag är mycket mycket finare blek, och borde sluta sola. att jag ser bättre ut i denna vikten just nu (52,5kg) än den vikten jag egentligen vill ha och som jag hållt i flera år, alltså 47kg.
 
vad ska jag göra? haha.
 
lyssna på mina vänner, familj och släkt - 52kg och lite blekare
eller
lyssna på mig själv, dvs - 47kg oxh hoppa in i solarium varannan månad
 
ja, såhär kan mina problem va ibland. egotrippad gurl, whatever :)
 


Namn: ------------------------- E-postadress: --------- URL/Bloggadress:

Kommentar:

Postat av: Anonym

Haha du är bra som du e just nu iallafal, många vill va bruna här i swe iallafal!

2012-09-06 @ 23:59:45