HOME ABOUT CONTACT

miles are growing

 
 
 
ps. (till alla er som klagat!!!!!) OKEJ OKEJ OKEJ, jag vet att min spegel är dirrrrrrrty.
är inte det av mig utan bara slarvig de senaste gångerna. någon i huset (mamma, haha!) brukar nämligen ta min microfiberduk och torka på ställen som inte borde torkas med just den duken, tex på bord, vask osv.
därmed lämnar det spår. och jag som alltid stressar på morgonen innan jobb hittar en fläck på spegeln och tar min duk som jag dessutom gömt vid mitt element och torkar snabbt med lite vatten.
tänker inte mer än så förrän jag ser fläckarna på mina bilder, ja bla bla bla pallar inte, bla bla lat bla bla ..
 
när jag vaknar tar jag tag i det. nu är jag alldeles för trött för att resa mig från sängen :)


Namn: ------------------------- E-postadress: --------- URL/Bloggadress:

Kommentar:

Postat av: I s a b e l l a

Så dep gai !

Svar: tack sötnos :-*
Trang Le

2012-09-17 @ 22:53:35
URL: http://imtictactoe.blogg.se
Postat av: Lena

Vart köpte du dom byxorna? :)

Svar: mina byxor är från zara :)
Trang Le

2012-09-20 @ 10:37:29
URL: http://nittio.blogg.se