HOME ABOUT CONTACT

the perfect crochet dream

efter 2h körning från kphm-helsingborg, (körde fel, karta hit, navigator dit) så kom vi äntligen hem strax 6 imorse. somnade gott hemma hos min syster. vaknade vid 12 och fick skjuts hem då jag gjorde v mig innan jag, min bror och hans tjej tog bilen till stattena där vi blev serverade supergod sushi, bästa sushin i hbg helt klart.
efter det drog vi till väla en runda. mötte upp nina och gick ännu en runda med henne, hittade finaste virkade klänningen på H&M, dööööör lite när jag tänker på den. maria (min pojkväns lillasyster - finaste tjejen i malmö om jag får tala) inspirerad till max!
 visar er imon :)
 
efter det åkte jag hem för att byta om och packa present för att senare dra t åstorp där vi firade en nybliven 5åring med middag och tårta. mellan middagen och tårtan sprang jag över till nina där vi snackade nonstop i 1h, älskar den bruden!
 
avslutar min lördag med internet shopping och ett jumboglas med iskall nypressad citronjuice
 
 
hade på mig en fin transparent klänning jag ägt i typ 1 år utan att röra, otroligt fin med djup rygg.


Namn: ------------------------- E-postadress: --------- URL/Bloggadress:

Kommentar:

Postat av: Jockää

just gotta love när du gör den posen HAHA XD

Svar: haha, du är så SÖT jukkää :D
Trang Le

2012-09-16 @ 15:34:21
URL: http://jockesmiile.blogg.se