HOME ABOUT CONTACT

you know its been a good day if you didnt SLAP or HIT anyone

kom hem rätt tidigt idag efter jobb. lämnade en massa varor i restaurangen och åkte vidare till ica brunnen där jag handlade ingredienser för kvällens köttfärssås och hämtade ut STOOORA paket. blir som ett litet barn i bilen på vägen hem, så ivrig att få öppna mina paket.
 
handlar saker genom nätet nonstop varje kväll, hela min lön går bort. har inte sparat ett enda öre, och jag har jobbat i 6månader heltid nu! har ingenstans kvar att  hänga mina kläder, ställa mina skor eller lägga mina smycken .. någon där ute som har gått igenom samma sak som jag gör nu och vet ett botemedel? snälla? desperat liten vietnames söker HJÄLP!?!
 
 
förövrigt har jag bara legat i min sköna säng med te, honungsmelon och internetshopping medans det duggregnar utanför mitt fönster och temeraturen i mitt rum är sisådär mellankallt så det blir så himla mysigt att bara va  liksom ..
 
 
 
 


Namn: ------------------------- E-postadress: --------- URL/Bloggadress:

Kommentar: