HOME ABOUT CONTACT

i dont get why people let go of a good thing, for a new thing

varit utomlands idag, hehe, för att låta lite häftigt ..
näh, men vi tog en snabb tur till köpenhamn direkt efter jobbet för att handla present till pappa som blir 54 ihelg. 
spenderade två stressade timmar på gågatan innan vi körde hem igen.
nu sitter jag här och går igenom lite bilder jag tagit under veckan som jag så småningom ska ladda upp.
tycker jag har blivit så duktig med bilder och lite inlägg nu. håller ni inte med?
är ju inte så superintressant men delar med mig av min vardag och mina outfits så gott det går
ser att det har uppskattats av typ ... hmm, 2 personer hahah -.-'
 
iallafall, här är outfiten jag bar idag.
 
 
topp - zara / shorts - h&m


Namn: ------------------------- E-postadress: --------- URL/Bloggadress:

Kommentar:

Postat av: Anonym

gillar toppen

2013-08-01 @ 08:00:42
URL: http://darnfool.blogg.se
Postat av: Anonym

Hej, vart har du köpt d vita blus/ shortan? :)

Svar: den är från zara :)
Trang Le

2013-08-13 @ 20:32:04