HOME ABOUT CONTACT

jealousy ain't getting you nowhere

mitt upp i all röra när vi höll på att städa och plocka undan i söndagseftermiddagen så bad min pojkvän mig om fyra ballonger.
tänkte inte så mycket och gav det till honom.
5minuter efter band han för mina ögon och ledde upp mig till mitt sovrum.
när jag öppnade ögonen fick jag syn på ett välpackat paket (för att vara han, han är den slarvigaste annars! och jag den petigaste hehe)
blev genast exalterad och nyfiken. anade dock vad det var! och rätt hade jag givetvist hehe
ääntligen efter att gått och suktat efter den läänge (har sett så många bloggare ha den, sjukt fin bild plus!) har jag fått min sony nex5r, den senaste nex5'an.
så sjukt bra kamera och jag älskar den på alla sätt och vis.
 
 
 
 
 


Namn: ------------------------- E-postadress: --------- URL/Bloggadress:

Kommentar: