HOME ABOUT CONTACT

life always offer you a second chance, it's called tomorrow

har haft en wuunderbra helg. har inte haft en lugn stund sen jag kom hem på jobbet under fredag eftermiddag, ja fredag!
hade planerat med sophia att vi skulle dra ut senare mot kvällen då vi fick finbesök från stockholm
så vi förfestade mig lite drinkar och spel hemma hos mig innan vi drog vidare in till stan.
dansade loss från ställe t ställe i 3timmar innan det var dags för nattkäk och hemgång.
fick 4timmars sömn innan jag va uppe i varv igen
lunch på tokio sushi som precis öppnat i stan och sedan var det väla.
köpte ballonger och massa annat inför min systers 30årsfest.
och så var det fest fram tills kl 6 imorse. 2,5 timmars sömn blev det innan jag fick stiga upp, hade lite folk som sov över nämligen.
lunch blev det kl. ett på cafe viva där jag som vanligt tar min favorit, saint tropez sandwich.
 
linda ringde och vi bestämde oss för middag hos mig igen. handlade en massa mat och sen blev det fondue med superdessert och kortspel.
och nuuuu, äntligen. en lugn stund!
 
 
fredagens 


Namn: ------------------------- E-postadress: --------- URL/Bloggadress:

Kommentar:

Postat av: Anonym

Room tour, room tour!

Svar: mitt rum är så otroligt litet tkr jag och det finns inte så mycket att se, men lovar att nästa gång mitt rum är städat så ska jag ta några bilder hehe :)
Trang Le

2013-08-12 @ 19:36:00