HOME ABOUT CONTACT

the word happiness is an understatement right now

ÅÅHH! fatta min lycka, har bokat resa, ääntligen.
inte rest sen augusti förra året! eller jo, men london i januari är ju ingen "resa" det va typ en weekend.
iallafall, den 3e sätter jag mig på planet och ska vara borta i 3 hela veckor.
eller närmare sagt 24dagar.
ska till mitt hemland, vietnam.
ska till båda norra och södra delen och även en minitrip till thailand.
fyfan, ska se till att njuta ordentligt denna gången.
gud vad jag längar! äntligen min tur.
efter att ha sett hela mitt kompis gäng åka hit och dit under sommaren och man varit fast på jobb och haft ångest så kan ni ju förstå hur underbart detta känns.
 
 
två bilder från vår turkiet resa 2011, vi va 9 personer som åkte tillsammans. ni kan ju ana hur kul vi hade ihop, och vilka minnen!


Namn: ------------------------- E-postadress: --------- URL/Bloggadress:

Kommentar:

Postat av: Thao bui

<3

2013-08-27 @ 13:41:57
Postat av: angelica

snygg du är!

Svar: ska du säga!
Trang Le

2013-08-28 @ 12:58:34
URL: http://darnfool.blogg.se