HOME ABOUT CONTACT

worrying does not empty tomorrows trouble, it empties todays strength

söndagen till ära har jag spenderat med mina närmsta.
gick upp strax innan tolv och gick och la mig i trädgårn (ändrade planer) fram tills två, fick lite färg (tack och lov!) efter det stod väla på schemat.
till lunch blev det indiskt, otroligt gott tycker jag.
sen blev det lite små shopping innan vi drog hem till mig och lagade bästa bun bo hue (bästa nudelsoppan i hela vida världen, haha)
mitt under maten så försökte vi lista ut vad vi skulle göra efter maten, så vi bestämde oss för lite laserdome.
vi hann precis i tid att spela 3spel innan de stängde och guu' va kul vi hade.
efter spelet var alla varma och trötta så vi bestämde oss för lite glass
allt på grönan va stängt så vi drog till maxi och handlade med oss massa gott hem och gjorde vår egna personliga bananasplits.
 
dagens.
 
 
 
topp - zara / shorts, bälte, tunn behå - h&m


Namn: ------------------------- E-postadress: --------- URL/Bloggadress:

Kommentar: