HOME ABOUT CONTACT

a great pleasure in life is doing what people say you can not do

steg upp rätt tidigt imorse, kl 12 rättare sagt, för att fixa frukost på en lördagsmorgon.
annars om jag inte har något planerat kan jag ju ligga och vrida och vända fram t två tre tiden på eftermiddagen.
 
har iallafall befunnit mig i köket heela dagen och nätshoppat och fixat mina naglar. efter en stund fick jag supercraving på tom yam soppa och fixade det.
typ en av världens goodaste soppor, enligt mig!
och nu sitter jag och äter på en asiatisk frukt, ingen aning om vad den heter men jag kallar den "bongbong", iallafall otroligt god!
typ en blandnung mellan, longan, litchi och mangostan rättare sagt, himmel!
 
 
 


Namn: ------------------------- E-postadress: --------- URL/Bloggadress:

Kommentar:

Postat av: Vivian

Omg.. Så gott det ser ut 😍 o snygga naglar trang ;)

Svar: det va supergott vivi ^^, taack :*
Trang Le

2013-02-25 @ 12:36:56
URL: http://ngoctuyen.blogg.se
Postat av: Lisa

sv; vet inte om det finns något namn specifikt för detta ingreppet men det faller ju under kategorin estetisk/kosmetisk tandvård. Snacka med din tandläkare! :) Ett leende är ändå något man bör vara stolt över.

2013-03-01 @ 01:06:57
URL: http://ttnl.blogg.se