HOME ABOUT CONTACT

black is back

yes, som vissa av er märkt har jag blivit svarthårig igen. otroooligt skönt då jag slipper färga utväxten vart tredje vecka nu.
jag klarar inte av utväxt och mitt hår växer ju som fan.
dock blir det aldrig längre då mitt hår är så sjukt slitet och bryts av, tråkigt nog.
 
i torsdagskväll efter tio minuters solarium så slängde jag på mig denna färgen, svart med lite blått i.
typ svartblå, hade det en gång då jag gick i sjuan typ och ville testa på det igen istället för bara svartsvart.
och jag gillar det!
 
vad tycker ni jag passar i? mörkt eller ljust?
i sommar vill jag vara RÖD hårig iallafall, typ skriiiikpanik rödhårig!
lite kluven dock pga att jag måste färga utväxten typ hela tiden? men vi får se ..
 
 
fotamotfönster bilder gör mig ovanligt blek, vilket jag inte är ..


Namn: ------------------------- E-postadress: --------- URL/Bloggadress:

Kommentar:

Postat av: Anonym

nej inte mörkt!! ljuuuus ;)

Svar: ååh, nu får jag ångest! alla säger så olika och jag blir så påverkad xD fyy dig som får mig att känna såhär :P
Trang Le

2013-01-20 @ 15:26:55
Postat av: thien

SNYYYYGG I ALLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTT MEN SÅ FKN SEXIG I SVAAAAAAAAAAART

2013-01-24 @ 21:57:18
URL: http://thiens.tumblr.com