HOME ABOUT CONTACT

HAPPY NEW YEAR! 2013

 
GOTT NYTT ÅR ALLA MINA ÄLSKADE LÄSARE!
Hoppas 2013 har startat riktigt underbart för er, just nu står jag nog ute i vår bakgård tillsammans med 40 andra vietnameser och smäller för fullt! (tidsinställt inlägg)
 
jag lovar att försöka blogga mer detta året, mer outfits och bilder - det har uppskattats av många hittills så :)
 
mitt nyårslöfte iår är att TRÄNA, jag ska bli hälsosam, nyttig och ge järnet på gymmet. ska få tillbaks min kropp som jag hade 2010. är så besviken på mig själv, varit så himla onyttig senaste året. men nu är jag peppad som fan, ska börja med att förnya mitt kort och faktiskt ge mig på protein och se om jag känner någon skillnad.
 
ännu en gång, gott nytt år på er alla, må 2013 vara ERT år!
 
(ps. bilderna är tagna utav mig, förra nyår)
 


Namn: ------------------------- E-postadress: --------- URL/Bloggadress:

Kommentar: