HOME ABOUT CONTACT

stars can't shine without darkness

jag kom precis hem från linda. vi satt och spelade kort i 3 timmar, "gambling" they call it ..
 
kvällens outfit
 
iallafall. hade en sjuuukt dålig dag idag. kom hem från jobbet, dö trött, dö hungrig.
fixade en himmelsk sallad och både jag och lillebror toppade vår sallad med nötter, och de visade sig va väldigt dåliga jordnötter,
vi va båda så hungriga och ville inte slänga salladen (för självaste den va svingod),
och jag lovar er att det va inget kul. riktigt korkat.
trodde att jag skulle spy ut mina inälvor, hela magen vred och vände för oss både under dagen.
senare mot kvällen hos linda blev jag typ "febrig" och började kallsvettas, va så sjukt nära att åka in på akuten.
så fick jag två piller av linda och 25minuter efter när medicinen kickade in så kunde jag andas igen. dock fortfarande värk i magen.
kom hem och gick direkt in till philips rum och frågade hur han mådde. aldrig mer sa vi båda och skrattade ..
 
nu ligger jag iallafall nerbäddad i sängen med en varm kopp te och ska försöka sova bort denna hemska händelsen. vill aldrig uppleva detta igen. usch säger jag!
 


Namn: ------------------------- E-postadress: --------- URL/Bloggadress:

Kommentar: