HOME ABOUT CONTACT

those late nights and blurry weekends

haft en superkul helg. det va jobb under hela festivalen som sagt.
efter 8timmars jobb på lördagen stack jag snabbt hem, tog en dusch och gjorde ve mig.
först var det en massa fix och strul innan vi kom t förfesten. hade en sjukt kul hem med ett par minnesluckor, haha!
hangover som in i dagen efter och känner mig fortfarande lite småfull nu när jag sitter här en dag efter.
seriöst sprungit in och ut från badrummet och min mage är tom.
aldrig mer ska jag dricka på tom mage, måste lära mig det!
 
söndagen spenderades med hela gänget och vi va en stund på gröningen och tog årets första dopp innan vi begav oss hemåt och åt fondu hos syrran.
kvällen till ära var det kortspel som gällde.
nu är jag lagom trött och ska försöka nanna i 7h innan en ny vecka fullt med jobb börjar.
 
bild från i lördags. typ lite såhär såg min helg ut, halvsuddig ..


Namn: ------------------------- E-postadress: --------- URL/Bloggadress:

Kommentar: