HOME ABOUT CONTACT

wrap it up

är det bara jag eller är ni fler där ute som tycker det är så mycket roligare att få en present som är fint inslaget?

jag älskar att få fina inslagningar, innehållet spelar inte så mkt roll, eller jo såklart gör det det men alltså jag menar, när jag tar emot en present som inte är inslaget eller lite tråkig så lägger jag det inte på minnet lika mycket som när jag får ett som är lite "udda".
just därför försöker jag oftast, när tiden tillåter, att packa in det lite "fint" eller så gott jag kan iallafall.
 
 
slog in detta till linda igår under stress. tyckte de blev så himla söta haha, och dessutom stack de ut bland alla andra presenter i högen hon hade. hon visste direkt att det var från oss.
 
presentpappret fann jag på ullared för endast 9kr per 7meters rulle, hur billigt?! så nu alla mina vänner. så länge pappret finns kvar kommer ni att få se mer av det haha :D


Namn: ------------------------- E-postadress: --------- URL/Bloggadress:

Kommentar: