HOME ABOUT CONTACT

never lose yourself while trying to hold on to someone who doesn't care about losing you

lite sommarnyheter i min garderob.
 
hur fina är inte dessa pastellerna? fyndade alla på newyorker häromdagen. göött!
 
dessa två beställde jag direkt då de kom ut på h&m.se riktigt snygga skrikiga färger som kommer vara perfekt till min bränna jag jobbar som fan på just nu, dock ingen framgång då sverigevädret verkligen inte sammarbetar med mig och mina lediga dagar. typiskt att det alltid ska vara molning eller regn just när jag är ledig, just my luck ..
 
 


Namn: ------------------------- E-postadress: --------- URL/Bloggadress:

Kommentar:

Postat av: Vivian

vilken färgbomb trang!! kämpa med brännan, lika brun Tunisien okej?? :P

2013-06-20 @ 01:41:46
URL: http://ngoctuyen.blogg%2Cse