HOME ABOUT CONTACT

as time passes, i now see that its your loss, not mine

har verkligen slitit ut mig själv så mycket den senaste veckan.
fått ca 2-4h sömn var natt och druckit så mycket vin att det inte är sant!
har nog gått och blivit lite halvberoende nu, men enbart vitt, och det ska vara välkyld, helst med en isbit i haha
 
annars va det mys hos mig i fredags, lagade en snabb pasta och mixade lite sallad och vitlökssbröd. uppskattades!
sen var det spel, sprit, vin (i massor) och en heeel del karaoke! mina två fina pojkar, cuong och philip sov över så vi sjöng fram till halv fyra på morgonen.
dumt gjort då jag och cuong skulle upp kl. 6 för att gå på begravning.
 
efter den fina begravningen som hölls för älskade alexander diep så mötte jag upp nhung för en stund på väla,
men shopping mat och mkt snack.
klockan sex var vi bjudna på koreansk middag hemma hos chau och där var även jenny.
vi satt och åt, prata, skrattade och bara njöt av varandras sällskap innan det blev att röja undan all disk
för att ta fram korten och så fiskade vi. åkte hem vid elva tiden 410kr rikare, haha.
 
när jag kom hem så väntade sophia och 6 andra vänner på mig, och då blev det vattenpipa, spel, karaoke, massor av dricka och en flaska vin för mig.
somnade gott klockan 5 på morgonen.
 
söndag var det jobb i 2h innan jag tvättade alla fönster i vår villa i det kyliga vädret, sen blev det familjemiddag.
efter det körde vi ner till ga för att träffa min söta kusin henry ..
 
som sagt, stressig helg. men underbar!
 


Namn: ------------------------- E-postadress: --------- URL/Bloggadress:

Kommentar: