HOME ABOUT CONTACT

i fall too fast, crash too hard, forgive too easy & care too much

har hittills haft en fantastisk helg!
fyfan vad livet är bra just nu, bara för att det är påsk, det betyder röda dagar, alltså ledighet! wohoo
 
i torsdags efter jobbet åkte vi till stefan & chau och hade pizzakväll, hur jävla gott som helst då jag inte ätit pizza på flera månader(ovanligt för denna tjuggisen!?). efter kollade vi på älskling jbs film never say never på tv och fortsatte därefter med sex and the city filmen och avslutade kvällen med kortspel
kom hem strax innan 5 på morgonen och somnade gott next to my love ..
 
fredags var det full rulle redan på morgonen då jag tillsammans med mamma och syster lagade en massa mat till tin som skulle ha ett litet födelsedagfirande. gästerna kom vid sju och tillsammans njöt vi av mat, dricka, tårta och en massa annat skojj fram tills elva då jag drog vidare till malmö och mötte upp mina finaste tjejer och hade så jäädrans kul på club level.
har jag inte alltid kul när jag är ute liksom? iallafall blev det alldeles för mkt alkohol för lilla mig så det blev väl ett eller två sju toabesök under natten.
fyfan vad jag suger på att dricka nu, kunde iallafall få ner 7-8 shots på en mätt mage innan
men nu får jag redan spagettiben på 3-4 shots ;/
var hemma runt halv sex på morgonen och gissa vilken baksmälla jag hade under hela lördagen ..
 
vaknade vid två tiden idag, sliten som bara den och velade fram och tillbaks om det ens var en bra ide att jag skulle på ytterligare en fest idag men iochmed att det är en bröllopsfest och jag fått inbjudan så är det bara att ta tummen ur gumpen och ta den där härliga duschen och göra ve sig.
det var ett mysigt bröllop med ca 80personer och alla var bekanta så man kunde verkligen njuta av varandras sällskap och alla hjälptes åt för att ge brudparet en minnesvärd kväll!
 
nu återstår två dagar av mitt lov och jag ser fram emot vad söndagen har att erbjuda ..
hoppas på en lugn söndag. har på två dagar gått ner 2 kilo och förlorat en massa energi och fått väärsta påsarna under ögonen .. glad för viktnedgången men ni kan ju gissa hur förfärlig jag ser ut nu? tack gud för smink!
 
hade på mig denna fina svarta under kvällen och lockade håret lite slarvigt, & så mina killerheels - såå dödliga!


Namn: ------------------------- E-postadress: --------- URL/Bloggadress:

Kommentar:

Postat av: Jenny

fin klänning, vart har du köpt den? :)

Svar: jag köpte den för ett tag sedan på riverisland :)
Trang Le

2013-03-31 @ 15:21:01
Postat av: Mysan

hejhej, kanske en personlig fråga men jag undrar hur mkt du väger? du ser så smal o liten ut...behöver gå ner och vill ha en kropp som dig eftersom min längd är si sådär som din :)

Svar: Hej :) jag är 157 och väger 52kg .. jag själv tycker att jag väger lite för mycket, älskade min kropp och mig själv som bäst när jag vägde 47 ^^
Trang Le

2013-04-03 @ 16:36:35