HOME ABOUT CONTACT

i'm in love with cities i've never been to and people i've never met

efter jobbet idag mötte jag upp min syster då vi tog en lång runda på väla. handlade lite present till min kusin kenny som fyllde, grattis bigboy!
du börjar bli stor nu, stay in school, be good, be safe & have fun, livet börjar nu! haha
 
efter det åkte vi hem och packade grejerna och sedan körde vi över till våra kusiner då vi blev bjudna på underbar mat, som vanligt!
innan vi åkte så tippade jag lite och vann 700kr, inte så dåligt haha.
 
nu ligger jag här i min sköna stora säng med ett glas juice och en stor mugg med isvatte och ska försöka sova,
vet dock garanterat att jag inte kommer lyckas då jag senaste veckorna blivit candycrush crazy.
måste vila nu innan mina föräldrar kommer hem från sin två veckors semester på torsdag morgon
då det blir fullt ös i huset igen och precis som förra helgen blir denna helgen också fullpackad med roligheter!
 
uppsvullna och slitna jag idag med min fina stickade ralph lauren tröja


Namn: ------------------------- E-postadress: --------- URL/Bloggadress:

Kommentar: