HOME ABOUT CONTACT

i've got a confession ..

.. i FCKING LOOOOOOVE MY WARDROBE!
 
när folk ser hur mkt kläder jag har så WOWar de ofta, typ hur hinner jag ha på mig allt? seriöst så hinner jag aldrig. är ledig två dar i veckan och oftast så är jag lat och klär aldrig upp mig. men ändå köper jag mer, och det bara hänger där. brukar ofta ge ut kläder eller donera de till behövande, och så känns det så dumt då jag även ger ut kläder med tagsen kvar. min pojkvän brukar snea på mig, men vad ska jag göra liksom? haha.
älskar att shoppa och seriöst så kan jag inte sluta. det jag är mest glad för är att när jag inte vet vad jag ska ha på mig så kan jag in på typ we heart it och kolla på outfitinspo och när jag ser något som är snyggt så kan jag lätt matcha ihop något liknande med vad jag äger i min garderob, har riktigt mycket kläder att välja bland.
min kusin cuong vet vad jag menar haha!
jag lägger verkligen 50% av min lön på att shoppa varje månad, det är sjukt asså. nu har jag dock blivit bättre, föröker spara till viktigare saker.
längtar till det blir lite varmare ute så jag kan sälja lite grejer på baklucke loppisen vi har här i helsingborg varje söndag, tycker det är så sjukt kul med loppis. jag lyckas alltid fynda! typ hittar grymt coola smycken för typ en femma eller en tia och em massa andra smågrejer. 
 
nu ska jag städa lite och hitta något att ha på mig ikväll, för vettni vad? det blir FEST igen ikväll.
drar till köpenhamn med mina fina chi's och
ikväll ska jag dansa och hålla mig borta från allt som börjar med alko och slutar med hol! (hoppas jag!)
 
 


Namn: ------------------------- E-postadress: --------- URL/Bloggadress:

Kommentar: