HOME ABOUT CONTACT

saying i'm happy right now would be an understatement

 
åh lyckliga dag! tagit ett viktigt beslut idag om som kommer att påverka mig i minst ett år till, halvt osäker men vad har jag att förlora?
 
och så har jag köpt bil! min första bil idag, det blev en söt liten grå wolksvagen passat.
perfekt som en första bil tycker jag :D blev lite fattigare men så mycket gladare!
 
för er som undrar så, nej - jag har inget körkort haha. men nu när jag har min egen bil så kan jag ta tag i körningen, ett steg närmare körkortet!
 
detta året kommer vara ett kostsamt år för mig, kommer göra och köpa så mycket som kostar så mycket och jag har inte mycket, så snälla någon, skänk mig "mycket" haha
iallafall. överglad just nu och supertrött efter en sjukt stressad dag så nu ska jag äta mina jordgubbar, dricka min te och somna gott fram tills nio imorgon då en ny dag börjar!
 
 
puss på er mina älsklisaar! *överglad tjej här ja ♥


Namn: ------------------------- E-postadress: --------- URL/Bloggadress:

Kommentar: