HOME ABOUT CONTACT

theres only one way, and its up

äntligen fått hem mina dösnygga träningsskor! hur snygga är inte dom? även färgerna!! 
för typ två år sen när jag började gymma tyckte jag att det va så hemskt att ha färgade träningsskor,
valde alltid att köpa mörka träningkläder och de svartaste skorna jag hittade. men nu, haha ..
har köpt in em massa träningsplagg i neon, och så fann jag dessa skorna när jag kollade runt och bara tänkte, att jag måste ha dom.
när våren är här på riktigt och under sommaren kommer jag att gå i dessa hela tiden, hoppas på lite rumplyft haha.

hoppas dom funkar som lovat också!
 
 
 
 
reebook easytone+ 909:- @brandos.se
 


Namn: ------------------------- E-postadress: --------- URL/Bloggadress:

Kommentar:

Postat av: nadja

Är skorna som lovade trang? Funderar också på å köpa ett par..gillar med färgen men osäker om den är så bra som folk säger ;)

Svar: Hej chi :) Själv tycker jag dom är mycket bättre än alla andra skor jag provat.
Det är inte mycket skillnad men man känner det lite iallafall.
Om du vill köpa dom så har jag sett nu att sportamore.se har superea på dom, endast 499:-!!!
Trang Le

2013-06-02 @ 16:01:24
URL: http://missluong.blogg.se