HOME ABOUT CONTACT

friends uplift the soul

kom precis hem från en mysig kväll i malmö.
vi firade jenny som blev ett år äldre med middag på korrapong. hade trevligt genom hela middagen då vi skrattade konstant och hade oss.
blev en massa bilder då jag tog med min kamera.
ni kan ju själv tänka er, 12 tjejer som sminkat och klätt upp sig som sitter runt ett bord i väntan på mat, hehe!
 
efter maten blev det lite te, tårta och presentöppning innan alla splittrades strax efter elva.
en del körde vidare till köpenhamn och festade medans vi andra valde att besöka vår vän cosmopol, hehe.

avslutade natten med burger king och nu ligger jag nerbäddad mätt och belåten i mina nytvättade lakan, finns ingen bättre känsla, godnatt ♥
 
supermysig dukning
min 080808 & jag
cocacola ♥
birthdaygal
hela gänget
we're bringing sexy (blurry) backs
 
 


Namn: ------------------------- E-postadress: --------- URL/Bloggadress:

Kommentar: