HOME ABOUT CONTACT

if you are lucky enough to be different, don't change

kom precis hem efter att ha fixat naglarna, handlat och hämtat ut paket.
fick hem två klänningar och en utav de mest fina klänningar jag någonsin haft på mig.
ska nog ha den til min middag med vännerna på lördag. enkel men såååå fin ♥
 
nu ska jag ner och fixa middag till ikväll, ska fira lite smått med familjen idag
 
dagens söta klädval.
roligt att hela min födelsedag kännt lite rosa på något sätt. startade med att lägga upp d en rosa bilden, fick en rosa bukett igårnatt, rosa bollonger, tårtljusen på tårtan va rosa och konstigt nog valde jag en rosa outfit.
allt va typ ett sammanträffande ..


Namn: ------------------------- E-postadress: --------- URL/Bloggadress:

Kommentar:

Postat av: S

Kan inte du visa hur du sminkar dig? Du ser alltid så fräsch och fin ut!

2013-11-20 @ 23:01:40